Sista onsdagen i veckan

Hej, läget?
Fyndig rubrik va? Hm, alldeles snart ska jag färga peruken, känns som att det är dags för det nu. Tror jag färgade håret i december sist. Mja, igår - inte helt oväntat - pajjade min stora hdd igen. WOHO liksom. NOT! Jag blev inte så jättearg på en gång, bara tills jag kom på att jag hade all min musik på andra delen av hårddisken. Absolut ALL musik, det kändes faktiskt lite jobbigt helt ärligt. (Nej, jag vill inte prata om det). Förhoppningsvis går det o rädda min älskade musik, jag har typ 6 låtar på den här hårddisken. Yaay liksom. Tacka gudarna för youtube iaf.
Näe, nu ska jag strippa av mig alla ömtåliga kläder och gå lös med hårfärgen, så bye bye fula utväxt och hello shiny hair!
Återkommer med bild... Kanske.

Kommentarer
Postat av: Lotta

för det första, fan va jbbigt med hårddisken, hoppas du lyckas rädda musiken.. :-S för det andra, inte "Kanske", jag räknar med en bild! :-)

2009-04-22 @ 17:21:03
Postat av: cykelpump

idag ska jag ha skoj, måste instalera om hela datorjäveln =(

kram

2009-04-24 @ 10:33:09
Postat av: Nilla

Åfan :P Jag har varit slarvig på att kolla hur varmt det har varit ute.. Men vår-varmt har det ju varit iallafall.. :)

2009-04-24 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0