Leave out all the rest

Sommaren är på gång nu va? Det känns som det och ser verkligen ut som det också! Så jäkla skönt o slippa snön och kylan. Det ska bli fantastiskt skönt att kunna sitta ute på altan hur länge som helst utan att behöva frysa om kvällarna/nätterna. Dock ägnar jag inte en endaste tanke på alla mygg och knott som kommer att pina oss, det blir ett senare problem. All snö utanför mig och Emma är borta, förutom den kopiöst stora snöhögen, som kanske inte är så stor längre. Men ni fattar.
Jag vaknade för lite mer än en timme sedan, antar att det är för att jag vaknat tidigt hemma hos mamma o pappa varje dag, så snart tänkte jag ta och dammsuga, dammtorka, packa upp min väska, slänga ett ton reklam, slänga gamla glasflaskor som jag samlat på mig av någon konstig anledning, sortera bort all smutstvätt, bädda rent i sängen och slutligen diska bort den lilla disk jag har. Det blir inge dricka för mig ikväll, jag känner verkligen inte för fest och varför vet jag inte. Jag har inte druckit sen december då Sofia fyllde år. Cidern vi drack till maten hos mamma och pappa räknas inte, höhö. Nu ska jag väl ta tag i städandet och kanske fota blommorna och glasen också då, we'll see. Hejs.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag godtar inte ett nej. Du måste fota! :D Hehe...

Nej, jag såg inte på Rocky i lördags. Kan ju inte börja med att se på 6:an heller. :P

2009-05-01 @ 12:34:32
Postat av: Nilla

Haha :D

Ja, det är den. :)

2009-05-01 @ 16:44:44
Postat av: Nilla

Haha, ja det var det. Hade potatisklyftor och b-sås till. Fasen, det var gott! :) Hahaha! Ja, det kan jag tänka mig. Lät lite småpatetiskt att "stanna hemma och mata katten".. Hehe! Men jag vet! Kom hit så hittar vi på något kul! :D

2009-05-03 @ 00:14:09
Postat av: Nilla

Det tycker inte jag iallafal :)

Haha, jomenvisst! :)

2009-05-03 @ 12:47:27
Postat av: Kajsa

i går var det så kallt så långfillingarna fick komma fram igen...

2009-05-06 @ 07:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0