Everyday I Have The Blues

Woooh, idag fick jag mitt armband. Me so happy. Och Me så töntig. Men jag älskar det faktiskt.
Aja, nog med töntigheter för idag då va... Idag har det inte hänt sådär överdrivet mkt, dock är ju inte klockan så mkt heller, så kan ju vara därför. Jag har iaf gjort en design åt Emma, så jag hoppas att hon blir nöjd med den sen när hon ser den.
HÄR kan ni för övrigt se den själva om ni vill, eftersom den inte är inlagd på hennes blogg ännu.
Mjao, nu ska jag väl läsa eller pilla i photoshop, lutar mer åt att läsa faktiskt. Hoi.


Armbandet (som faktiskt är svart o inte blått).

Kommentarer
Postat av: Nilla

Armbandet var jättesnyggt! :) Vars har du hittat det?

Nånå, nu ska vi inte vara sådana som önskar regn här :P Hehe..

2009-04-14 @ 16:31:33
Postat av: Nilla

Jasså. Vilken tur du har! :)

Nää! Det är ju hemskt :/

2009-04-15 @ 18:18:40
Postat av: Nilla

Ja, vilken bra idé! Juni och juli i alperna :D Hehe..

2009-04-16 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0