7 years and a summer

Nu har jag varit vaken ett x antal timmar eftersom mina grannar högst upp verkar älska och basa tidigt som fasen på morgonen, dom basar fortfarande förresten. Jag förstår inte nöjet med att spela såpass hög musik en tidig morgon, speciellt på en torsdag. I dont get it.
Idag ska jag städa hade jag tänkt, dammsuga och allt det där otroligt roliga som man måste göra ibland. Men först ska jag läsa ut bok nr 13, hoho bara 2 böcker kvar efter den. Vad ska jag läsa sen?
Jao, min bild i sidebaren syns ju inte och jag fattar inte vad som är fel och inte heller orkar jag börja ställa om kodmallarna heller, det lät för jobbigt för då måste jag lägga in alla bilder igen också. Blä.
Jaja, läsa och sen städa var det.

Kommentarer
Postat av: Emma

hörde du för nån natt sen när dom sätte igång att basa :s riktigt less börjar jag bli på dom där uppe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0