Still alive...

Då lusten till att skriva något överhuvudtaget inte infinner sig hos mig just nu, så ser jag ingen idé med att ens försöka.
Jag vet inte varför men jag är sjukt trött på att alltid behöva hävda mig.
Sjukt trött på att behöva vara den personen som är den som säger ifrån när jag ser att något är fel.
Sjukt trött på att vara så fucking jävla snäll hela tiden.
Sjukt trött på alla andra människor som tror att dom får behandla mig precis som dom vill.
Jag är sjukt trött på mig själv.

Med andra ord så pausar jag livet ett litet tag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Dt är nog dags för dej att börja tänka bara på dej själv!/kram

2008-08-01 @ 07:55:28
Postat av: Nilla

Jo, men det fungerade inte. Det gjorde ingen inställning. Och tro mig, jag testade allting febrilt! :P Fan att man inte fick bra bilder! :(



Hahah.. Jepp, dom var där. :P Men jag kunde inte ta foto på dom eftersom batteriet tog slut direkt efter The Boppers :P Heh!



Jaa, du kunde ju ha hängt med! ;)

2008-08-02 @ 19:10:22
Postat av: Mamma

Du är ändå bäst mitt hjärta!

Ta det bara lugnt och andas genom "näsan", som jag brukar säga till Elli!

Kramisar!

2008-08-03 @ 16:40:46
Postat av: Sofia

Nå någon kväll snart broor :p

Jaså okejs :P

Postat av: Nilla

Haha! Jag var bara tvungen.. :D

Jo! Den kommer jag alltid ihåg... Jag säger det typ minst en gång i veckan.. :P Hahah.. Du är bra på att göra citat. ;)

2008-08-04 @ 17:42:59
Postat av: Lotta

hoppas du snart mår bättre.. kram

2008-08-04 @ 18:26:02
Postat av: Nilla

Fasen, vi måste ta och spela det någon gång.. Kul ju.. :P



Hehe.. Jo, men du har ändå en talang för det! :P



Hahah.. "gott med tunga".. Låg humor.. :P

2008-08-05 @ 14:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0