this beat is sick

Morgonen började inte så värst bra som jag hade hoppats på att den skulle göra. Jag vaknade med en sjuk huvudvärk som övergick till migrän. Först nu känner jag mig någorlunda pigg, lite småont fortfarande, men hey jag har vart med om värre saker. Jag har snart läst ut "Om jag kunde drömma" som Sofia fick av mig i julklapp. Shit alltså, det är knappt så det går att lägga ifrån sig boken. Så jag la en beställning på dom två andra (översatta) böckerna idag, fick ett mail från cdon för ett tag sedan att varorna har skickats. Det som är så bra med cdon (tycker jag) att det är otroligt snabb leverans. Och det är ju alltid uppskattat liksom.


Känns inte som att jag är så bra på o skriva utförligt eller överhuvudtaget berätta saker som har hänt, vad jag har gjort, vad jag ska göra och liknande. Det kan ju också bero på att det knappt händer något utöver det vanliga egentligen. Nu tror jag att jag ska fixa en kopp kaffe och se på tv. E! visar reprisen på golden globe awards, men jag skippar nog det.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Har du sett filmen (Om jag kunde drömma=Twilight)? :D Den är sååå bra! :) + att jag beställde hem alla 4 böckerna i en box från England, får nog dom om någon vecka! :D

2009-01-13 @ 19:25:47
Postat av: Nilla

Haha, ja det tycker jag också! ;P

2009-01-13 @ 19:26:24
Postat av: Nilla

Hummm.. Du godkänner inläggen eftersom, va? :)

2009-01-13 @ 19:27:06
Postat av: Nene

riktigt fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0