These words are my heart and soul

När jag får pengar ska jag investera dom (inte ALLA pengar då) på att få igång cruzidull.se igen. Har hittat ett skitfint tema till WP som tåls att slaktas lite och göras om. Yay.
Sedan ska jag slösa lite cash på hårfärg; den här utväxten är inte nådig alltså, men den här gången får det bli en toning bara.


Har också fotat lite smått, mest katterna som blir mina offer, då man inte vågar gå längre än altan numera.
Självklart är ju kattungarna roligast att försöka föreviga på bild... ett tag.



Anna fick också vara ett offer i lördags och Anton igår morse, men dom bilderna lägger vi inte upp. Dels för att Anton posar så mkt att det är löjligt, och att man nästan skrattar ihjäl sig (nej, jag är inte ironisk) för han är expert på o fula sig.
Han dansade vid ett tillfälle också. Herrehud (felstavat medvetet enbart för att det låter kul).
Nu ska jag... uhm... göra ngt annat ovärt.

Hej o hå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta :p

Men du måste ju ta en kattunge nu så jag får leka med den broor :p haha

2008-09-22 @ 21:25:24
Postat av: Sofia

Men shit också :P

Postat av: Anonym

Jadå självklart ;p vem annars?

2008-09-23 @ 22:31:30
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis Brooor :P

2008-09-24 @ 09:17:19
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: elli

grattis på födelsedagen!! Hoppas du får ett stooooort bidrag till det du önskar dej!!!!

2008-09-24 @ 18:30:29
Postat av: Nilla

Men ååh! :P Den etsar sig fast.. Inte kul när man har den på hjärnan en hel dag på IKEA :P

2008-09-24 @ 20:58:11
Postat av: jonna

grattis broschan:)hoppas du haft en trevlig födelsedag:)

2008-09-24 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0