I'd bleed my heart out to show, and I won't let go.

Känns lite som att jag uppdaterar bloggen bara för att jag inte har något annat för mig.

Jag törs inte gå utanför dörren för att fota eller gå på promenad osv, eftersom pappa hittade björnspår på uppfarten.
Mysigt va? Vad gör man om man råkar stöta på en arg nalle i skogen? Det är ju inte direkt så att man ba: "Läget?" åt den. "Spela död" Mm, jovisst. Är björnar så tröga att dom går på att man bara faller ihop helt plötsligt o spelar död?
Jag vet, jag vet, mina funderingar är inte dom mest normala ibland. Men vad gör man då? Tror fasen jag ska köra på o spela död ändå för o se om det funkar...

Ehh, kolla vilket intressant inlägg!
I'm proud.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid fråga nallen om den vill ha en kopp kaffe :p eller en katt? :D haha

2008-09-17 @ 09:41:34
Postat av: elli

Nä håll dej inne för tusan!!!!

2008-09-17 @ 18:38:52
Postat av: Nilla

Äsch, ladda bössan bara ;D

2008-09-17 @ 18:49:38
Postat av: Nilla

Haha! Ja, varför inte? :P Rolig syn om inte annat. ;)

2008-09-17 @ 22:22:44
Postat av: Sofia

haha nej inte dubbel middag :P Syftade mer på att vi är ensam hemma i helgen :D haha pocko!:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0