UTMANING

Reglerna är följande:

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Här är mina 5 saker:

1.
Jag MÅSTE ha kaffe på morgonen, annars är dagen förstörd.
2.
Jag vill vinna några miljoner och ge bort några miljoner.
3. Jag har inte dåligt morgonhumör.
4. Jag gillar att städa. Hos mig själv.
5. Jag har sömnsvårigheter som gör att jag somnar jättesent och vaknar jättetidigt dagen efter.

Jag utmanar alla som vill göra det.
Blev utmanad av
Sofia.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Wohoo! Jag har fått cash broor :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0