SING BACK LOUDER

Alltså, nu får det fan vara nog med dom här dumheterna. Jag sitter uppe hur länge som helst även om jag är dödstrött.
Självkontroll lika med noll.
Jag borde verkligen gå o lägga mig nu, men fastnar alltid, alltid, alltid vid ngt som är mkt intressantare än o sova.
Ögonen svider, gäspar konstant men ändå sitter jag antingen här eller i soffan o glor på tv.
Imorgon ska vi iaf till storheden tror jag, måste kolla på lite julklappar o så. Kanske dags o fixa det färdigt istället för att köpa alla julklappar 2 dagar före julafton som varje år.

Nåja, nu till min vanliga rutin: Somna ifrån tv'n.


Kommentarer
Postat av: elli

Att somna framför tv är ju inte fy skam.

Det gör jag ganska ofta!!!!!

2008-11-16 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0