...HOME WITH BROKEN HEARTS

Nu, nu har min hjärna börjat arbeta på vanlig nivå igen, känns som att jag har varit lite off med olika saker.
En liten fundering jag har; varför berättar man ALLTID vad man ska göra åt någon? Tillexempel om man ska äta eller ngt, då säger man (jag iaf) "Jag kommer snart, jag ska äta."  eller: "kommer snart, ska dricka". Varför? Jag har för mig att jag läst nånstans att svenskarna är dom som alltid berättar vad dom ska göra, vad det än är. Har jag läst fel eller är det bara något jag har fått för mig?

Kom även på att jag inte har ätit någon middag idag, så jäkla korkat. Ska väl göra något att äta, även fast det är sent... Bättre sent än aldrig, som man brukar säga. Or not.

Om ca 15min så är det Supernatural på 5:an i vanlig ordning på söndagar.
Suck, det här blev ett typiskt vafan-har-jag-skrivit-inlägg som jag mest troligt kommer ta bort. Dubbelsuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0