Måndag, igen.

Jag fick beröm av min handläggare på AF idag.
Hon tyckte att jag hade gjort ett bra jobb med "intervjuerna". Sofia svarade på alla frågor och fick leka 2-3 personer.
Och jag skickade in dom kring 14 tiden.
Skönt att man inte behöver lägga ner jättemkt tid på uppgifter. Också jättesmart att göra dom samma dag dom ska vara inne.
Fan vad bra jag är.

EDIT 23.16
Internet låg nere ett bra tag här tidigare ikväll. Just efter 19 la det av. Trevlig, hade verkligen jättemkt att göra.
Duschade, såg på outsiders och csi tills det kom igång igen. Min box har blivit helt efterbliven pga det. Asdålig bild utan boxen. Jag har ont i magen och mår illa. Dags att sova tror jag, tidig kväll for once. Ja ä int bitter.
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaså först då? Vilken skit :P

Vaken än? :P

Postat av: Lotta

Visst är Förtrollad bra? :D Jag älskar den! Men Akis kommentar "Suck, en riktig Lotta-film". ;-)

2008-05-20 @ 08:27:25
URL: http://lottis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0