Lite bilder.

Har inte orkat pilla i alla bilder som jag har tagit i helgen, men några slänger jag upp.
  
Det här var då Anna som dom flesta redan vet
Bilderna är tagna i ordningen: 1. Innan Mamma skjutsade Anna till Kyrkan före 9.
2. Efter konfirmationen.
3. Tagen genom bilrutan under den tiden vi väntade hemma på gården (hade inga nycklar eftersom pappa hade dom. Går att läsa om på mammas blogg.) Anna helt ovetandes om att jag fotade

Hade lite tråkigt i kyrkan. Skorna gjorde så ont att jag var tvungen att ta av dom då o då. Den här bilden är speciellt till Lotta som bara ääälskar fötter!



EDIT: Jäklar vad dålig kvalla på bilderna det blir då. Garanterat pga den nya plattformen. Fan.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha, eller hur, fötter är typ det.. hmm.. bästa jag vet.. ;-) Skriver som jag skrev till din mor; fan va soffi och anna är lika!

Postat av: Sofia

Najs att du kan göra de broor :P

2008-05-19 @ 08:55:14
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0