1:a maj

Då var valborgsfirandet över för den här gången. Riktigt trevlig var det igår, eller rättare sagt det var jävligt trevligt fast inte några personer kunde komma eller höra av sig (ja, jag kommer älta det här).

Vi körde sanning eller konka, den elaka versionen - shiiit vad konstiga frågor!
Roligaste var ju när Jonna måla mina läppar med ögonbindel 67354-107

Min kusin ligger o sover fortfarande, kanske dags o väcka det lilla livet?
Förhoppningsvis blir det nog lite bakismat idag, pizza eller ngt liknande, måste bara höra med sofia om hon ska med. 67354-116

Nej, nu ska jag fortsätta pilla på en ny design och försöka väcka KJ, kanske hälla i mig lite kaffe också.
Anyway, återkommer säkert med lite bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad skoj att du hade en trevlig kväll, hoppas du inte har alltför svår huvudvärk idag.. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0