Onsdag

Idag kommer dom hem från turkiet!  Dock vet jag inte vilken tid dom kommer...
Sofia sa på telefon att hon har blivit brun, låter bra. Jag o emma som hade tänkt pressa och bli brunare än dom.
Det sket ju sig big time.

Nåja, vi låg iaf ute och stekte igår efter stan, jäklar vad jag brände mig på bröstkorgen.
Jag var ju tvungen o va på AF igår kl 10, första aktiviteten i jobbgarantin (yay, not.) och vi trodde att det skulle ta minst en timme på skeppet. Men nix, 20 min om ens det.  Vi fick ett schema om vad som kommer o hända. Vi ska vara där en gång i veckan. Några ggr måste vi enbart dit för att lämna in vilka jobb vi har sökt, samt dom där uppgifterna som jag fick göra före aktiviteten - mina egenskaper (fuck no att jag lämnar in dom igen).
Sen ska vi se på nån jäkla film också. Två äckliga delar är filmen på. Skjut mig bara.
Sen blir det *trumvirvel* PRAKTIK!
Skjut mig, skjut mig, skjut mig. Den där äckliga jävla praktiken som alltid kommer som en överraskning (inte) kan dom ju bara trycka upp nånstans. Dels för att dom flesta praktikplatserna bara utnyttjar en "gör det, sen gör du det" och bla bla bla. Sen "lovar" dom jobb för att man har skött sig bra. Hör dom av sig sen? Nej.
Jag ska fanimej få ett jobb innan den där äckliga praktiken kommer. Om jag så ska knäskura tak eller jobba på korvgubben (ey, ska vi bli arbetskamrater Emma? ).

Var bara tvungen o gnälla av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Lotta

hahaha, börja plugga så slipepr du AF ett tag. :) Jag tycker praktik är bra för det ger en bra med erfarenhet.. :-P fast då ska man förståss hamna på de rätta ställena.. :-)

Postat av: Lotta

Fast studielån är inte så farligt ändå, jag gick ett år på komvux, studielån som jag betalar typ 500 spänn i månaden för och som är färdigbetalt om 8 år (snabbare om jag vill).. Och efter allt jobb jag fått sen jag blev färdig så är det lönt ekonomiskt också. :-D Visst är jag smart?! ;-)

2008-06-04 @ 12:21:09
URL: http://lottis.webblogg.se/
Postat av: Nilla

Tack :)

Haha! Sexigt värre ;) Fast man kan ju alltid återställa det genom att ta av linnet och färga resten också :P

Hehe.. Ja, det är gott (älgkött, alltså). :D

2008-06-04 @ 13:27:45
Postat av: Lotta

då räknar jag med en uppdatering av dig senare då.. ;)

2008-06-04 @ 13:49:08
URL: http://lottis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0