Hej Tisdag!

Blääää.
Jag är sjukt trött så det finns inte. Men har mig själv o skylla denna gången också. Lägger man sig apsent så.. ja, då är man trött på morgonen.

Så, vad göra idag?
Jo, skicka in papper o sånt och skriva "Mina Egenskaper" igen. Fyfan vad roligt, ser verkligen fram emot det. Wohooo.
Ska försöka få det gjort så fort som möjligt. Sen förhoppningsvis in till staden och lämna in det.
Och jag är 100% säker på att jag kommer få pengar sent den här månaden, eftersom det körde ihop sig med FK. YAY!
Jag ska bli miljonär. Vinna på lotto. Eller bara få nån miljon donerad. Ska bli intressant o se om man kan vinna på lotto utan att köpa nån lott. Det är det som kallas lotto. Get it? Höhö.

Näjj, nu skriva massa papper och lyssna på musik. Sen iväg till gränd... nej marieberg.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men vi kan starta ett företag ihop; du jobbar och jag får pengarna. Är du med på det? :-D

Postat av: Lotta

dags för ny uppdatering??

2008-06-17 @ 15:53:30
Postat av: Lotta

Men det var juh flera timmar sen du uppdaterade juh!! :O

2008-06-17 @ 16:44:11
Postat av: Nilla

Hehe.. Tack. Roligt att höra :)

2008-06-17 @ 21:57:13
Postat av: Nilla

Nu har jag uppdaterat. Det är ett rejält inlägg. :P

2008-06-17 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0