Hej måndag

Har precis hällt i mig en hel kopp kaffe, varmt som satan (jag hade en tunga en gång).
Försöker väcka Anna så gott det går. Eller det går inte alls, helt ärligt.
En till kopp kaffe på detta känner jag.

Det som är bra när Anna eller Anton är här är att dom är mina slavar.
Ja, ni läste rätt. Slaaavaaar (höhö).
"Anna, kan du värma lite kaffe åt mig?"
"Anna, ge lite mat åt katten om du vill"
"Anna, hämta det, hämta det"
Typ alla gånger inser jag att jag inte behövde dom sakerna hon hämtade. But still, jag behövde inte hämta det själv.
Som jag sa åt Sofia igår när hon var här: "Anna och Anton inser inte att dom är mina slavar när dom är här. Hemma är dom mammas o pappas, men här är dom mina."

Jag har drömt världens härligaste dröm också.
Världens snyggaste snubbe var med - vet inte vem han var.
Jag grät. Jag var glad. Jag hittade till en stad i drömmen, med vägbeskrivning och jag blev stolt när jag hittade.
Snubben var dösnygg och min. Sen vaknade jag. Huhu.

Ah, anyway ska dricka upp kaffet och sen bege oss till Sofia (Anna har äntligen vaknat) och dom ska gå igenom lite kläder som Anna ska få. Fint.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Säger bara sanningen ^^

Ahaaa.. Men jag vet ändå inte hur man gör sådant :P Hehe..!

Ja, det tycker jag verkligen! Jag var värsta på G och allt! :D

2008-06-30 @ 13:14:10
Postat av: Nilla

Hehe! Jag la upp just ett par. :P

Ahaa.. :P Du säger det.. Då får jag väl tro på det då. :)

2008-06-30 @ 15:21:22
Postat av: Nilla

Tack :)

2008-06-30 @ 16:43:51
Postat av: Nilla

Tack :)

2008-06-30 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0