Fredag

Fasen vad trött jag är, det finns inte.
Vi har bakat som sjutton idag alltså, egentligen skulle jag ha bakat ännu mera.. Men jag orkar verkligen inte.
Vaknade imorse av att jag höll på o falla ur sängen (Öh, wtf?!), jag faller aldrig ur sängen. Och det gjorde jag inte imorse heller. Gled närmare in mot väggen och somnade om.
Vaknade med världens besvikelse också - ingen sol! Dock så kom den just när vi skulle fara till gränderna, inge solande här inte.

Och imorgon ska jag cykla till gränderna på morgon kvisten (hrm, när nu den är...).
För Tindra fyller 1 år imorgon
Ska ta massor med kort o sånt...
Nej, nu ska jag väl slänga mig på soffan o se om det är ngt bra på tv och käka lite vindruvor under tiden. Eller så ringer jag mamma före o hör vilken tid dom kommer imorrn.

Hejpa.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Jodå, nog har det varit fint :) Lite svalare. Skönt. :)

Aha :) Vars/vem i Kärrbäck? :P

2008-06-06 @ 22:37:02
Postat av: Nilla

Hehe! Okej :)

2008-06-06 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0