Det blir typ rosa...

Mm, det blir typ rosa igen... Designen alltså.
Och angående headern så blir det ett vanligt foto ännu en gång.
Jag har så sjukt dålig fantasi så det finns inte... Gah.
Vet inte om jag är nöjd med designen, men det funkar väl tills jag har klurat ut något bättre.
Får se om jag slänger upp den nu eller senare..

Ska försöka väcka anna så vi får ta en prommis till ica och tillbaka. Sjukt hungrig så det finns inte.
Lite mer kaffe skulle också vara najs.

Äh, jag slänger upp designen nu istället.


EDIT:

Gjorde om headern igen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Öhh hmm, jag märker ingen skillnad..? Tror jag.. :-P (Och självklartt är det Akis fel när jag drömmer marddrömmar om honom, haha ;P)

2008-06-29 @ 16:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0