Förbannade huvudvärk

Alltså nu börjar jag bli ganska less på den här satans huvudvärken som alltid kommer på dagarna.
Jag dricker ordentligt (vatten om ni inte förstod det), jag äter, jag dricker kaffe. Varför får jag då huvudvärk för?!
God damn it, börjar bli lite jobbigt nu.

Imorrn ska vi parta lite, ska dock inte bli helt kalasfull för pallar inte med bakfyllan alltså. Nej justja, varannan vatten. Hey, får se om det funkar.

Broor, skulle Emma festa med oss? Förstå va mkt folk det kommer vara på färjan!

Nej, nu ska jag iväg till Sofia en sväng och hjälpa henne med hennes lugg tror jag...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har en fråga; kommer huvudvärken dagen efter intag av alkoholhaltiga drycker? ;-D Haha. Men fan tycker synd om dig, så hemskt med huvudvärk!

2008-07-17 @ 18:49:10
Postat av: Sofia

Jodå broor de ska hon :p

Men hallå de är ju halva nöjet med en massa folk :D

Postat av: Mamma

Du kanske måste kolla synen igen?!

Kramisar!

2008-07-17 @ 19:54:31
Postat av: Lotta

jag hoppas det är det! :D För tror du sku passa sjukt bra i glasögon, sånadär med tjockare bågar.. :-P

2008-07-17 @ 20:12:03
Postat av: Kajsa

Bara att måsta gå till Af kan ge huvudvärk! Inre stress! Men det skadar ju inte att kolla synen åxå! Vad tar du för huvudvärkspiller?

2008-07-18 @ 07:45:47
Postat av: Nilla

Hehe! Jo, dom var supergoda! :D Åt dom med grädde och jordgubbar till och med :D

2008-07-18 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0