12:34

Måndag igen dårå, sitter och väntar på att vi ska fara till stan idag igen, ska mjölka presentkortet på ikea på ett nytt vardagsrumsbord, matta och gardiner  Och kanske en ljusslinga till vardagsrummet, we'll see.

Min dator är fortfarande inte fixad, men ikväll så. Förhoppningsvis.
Har massvis med kort i kameran som jag vill redigera och lägga upp inom en snar framtid, sen har jag en massa nya idéer som jag ska försöka få gjort... Suck, kom just på att jag måste ladda hem ett plug-in till PS. Sist var det ett blåhelvete och få hem det, lite virus och sånt. Men det var det värt, tror jag.

Nu ska jag irritera sofia tills vi ska till stan


Kommentarer
Postat av: Nilla

Du kom inte och hälsade när du var på IKEA? Jag jobbade då.. :( På TS...

2008-12-30 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0