Tisdag

Har verkligen ingenting att skriva om. Inte ens berätta ngt mer än att jag ska till AF imorrn. Jisses, vad skoj!
Har dock vart hos Sofia hela dagen idag, igår också. Vi har sett dom 4 första avsnitten av One Tree Hill idag eftersom vi har missat vartenda avsnitt, så Sofia laddade ned dom.
Förhoppningsvis ser vi klart 5:e avsnittet imorrn.
Shit vad intressanta saker, eller hur?

På fredag är det lön (äntligen), så då är det dags o inhandla lite mat o grejs. Även ett par astuffa solbriller.
Jag ska vara tuff i sommar.

Nu närmast blir det en dusch, sen sova tror jag. Ska upp före fan imorrn o cykla till Sofia så hon hinner duscha innan vi drar oss in till stan. Förhoppningsvis kommer Emma också.

Känns verkligen inte värt o fara på AF, men måste ju.
Dom vill ha CV (som jag inte kan skriva ut) och mina gymnasiebetyg (som jag inte hittar, men har för mig att jag lämnat in en gång redan). Ovärt som fan.

Nåja, dusch var det.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Va? Finns den där? Hur länge har den funnits där? :S Jisses, jag är ju hur efter som helst :P Men detta var en mycket god nyhet! :)

2008-04-23 @ 11:46:46
Postat av: Sofia

Samma tid imorgon broor? :D hahah skojade bara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0