Spelfreak?

Alltså, jag kom o tänka på en liten sak när jag bara satt o stirra in i skärmen utan nån internet sida uppe, dels satt jag o beundrade min oerhört snygga bakgrund på skärmen - är jag ett spelfreak eller vad?!
Mina genvägar på skrivbordet är BARA spel, saker till spelet, voice over grejs, mirc för o hitta motståndare när vi spelar pcw (lagspel för dom som inte visste det) och en map för spel. Plus ett jättetöntigt dock roligt spel (Flyff).
50% av programmen i min dator är - inte speciellt förvånande: SPEL. Resten av utrymmet på disken är bilder och musik, samt photoshop.
När ska jag bli vuxen och sluta spela? Och skaffa mig ett riktigt liv.
Dock spelar jag ju inte lika mkt längre, men ändå. Framsteg, så jag är lite stolt över mig själv.
Kolla bara på min skärm alltså, det är fan skrämmande:



För övrig så har Sofia och Tindra vart här hela dagen igen 67354-94
Jag färgade Sofias utväxt, väldigt snygg blå färg hon hade innan hon sköljde ur det, måste jag säga.
Sen efter 17 tiden gick vi hem till dom, där Christoffer hade lagat mat åt oss - fläskfilé och potatisgratäng. Helvetes gott var det.

På tal om något helt annat; snart är det valborg.
Ja, mamma vi ska dricka då! Nästan 2 månader sen jag drack. Duktig? Som fan!
Enda orosmomentet är hur bakis jag kommer att vara dagen efter... Hela dagen försvinner för att jag mår så illa så jag vill dö. Sen kommer det gå 2 månader till nästa gång jag dricker. Nåja, slänger iaf inte iväg mina pengar på sprit (slänger iväg dom på småsaker istället, doh).

Haha, jag o Sofia kan ha det bra roligt en fredagskväll som denna 67354-107 :

image144

Haha, nej nu lägger jag ner alltså.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Gör mig inte deppad nu :P

2008-04-19 @ 19:58:55
Postat av: Nilla

Har du ätit älgkött på senare tid, då? ;)

2008-04-19 @ 20:01:44
Postat av: Sofia

Vi är ju bara bäst på de där Broor :p Hahah

Postat av: Nilla

Hahaha! :D Jag ska äta älgstek imorgon. ;)

2008-04-19 @ 22:59:26
Postat av: Mamma

Nog vet jag att du tar det lugnt!!!!
Det e ju din skalle som har ont!!!
Saknar dig gumman!

2008-04-20 @ 11:16:49
Postat av: Lotta

Hahaha du är lite små-knäpp på ett charmigt sätt, bra vah? ;-) Och ja, på vårdcentralen har jag såna arbetskläder, Sara höll på att skratta ihjäl sig när hon såg mig i dom. ;-)

2008-04-20 @ 15:13:01
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: sylvén

ja du är spelberoende, du borde lägga av med cod serien...

eller vänta? vem fan ska jag spela med hela dagarna då?:P

2008-04-20 @ 21:21:46
URL: http://sylven.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha jepp jag vet ;D
Nå är du inte vaken än?? :P

2008-04-21 @ 09:12:39
URL: http://deeya.webblogg.se
Postat av: Nilla

Hehe.. Coolt ;) Dom är ju hur snygga som helst :) Jag vill också ha sådana.. Fan! Man borde vara lyxhustru ;)
Och ja, middagen igår var väldigt god! Hehe.. :)

2008-04-21 @ 11:57:14
Postat av: Sofia

Haha jo jag vet broor :p Märkte de sen när jag skrivit klart :D hahah men inte gör de nå =)

2008-04-22 @ 09:55:26
URL: http://deeya.webblogg.se
Postat av: Nilla

Jaha :) Men Kicks finns väl närmast i Boden, va? Jag vill haaa :)

2008-04-22 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0