Burning like a candle

Wooh, mina böcker har anlänt till luleå busstation!  Försöker få tag i Emma så man får hämta dom, svara på mitt sms nu kompis!
Idag är det ganska varmt ute, om man ska lita på min termometer så, själv vet jag inte. Har inte direkt vart ut något. Iaf så har jag smort in mina ben med nån "brun utan sol" från dove så mina ipren ben inte lyser vita hela sommaren, höhö. Mina ben blir aldrig bruna, oavsett hur länge jag solar dom, sjukt det där.
Nu ska jag springa över till Sofia och kolla hennes post och sånt där och sen fundera ut vad man ska äta till middag, alltid lika svårt det där. Nåja, jag kommer säkert på något. Nej, till Sofia var det!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh hoppas du blir supernöjd över böckerna! :-D

2009-05-25 @ 17:14:34
Postat av: Lotta

NU efter typ en massa måander, har jag bara EN länk till dig från min blogg.. Bättre sent än aldrig vah.. ;)

2009-05-26 @ 11:50:07
Postat av: Sofia

Skit på dig! ;P

Jag var dösnygg i kläderna mina :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0