Wear your heart on your sleeve

Woah, är det redan onsdag?! Sjukt hur fort dagarna springer förbi numera.
Igår blev det varken o städa eller att designa, vi drog iväg på bokrean istället!  Dock så var det ganska dålig rea på storheden, förra året var mkt bättre! Jag hittade förresten bara en bok, igen. Sen på tal om igelkottar så har jag bestämt mig för att köpa Häxmästaren av Margit Sandemo, flera år sedan jag läste den serien sist, farmor har ju den. Men jag vill ha den själv också, så kanske slår till o köper alla 15 böcker på tradera, vi får se. Sen kanske jag skaffar sagan om isfolket också (47 delar), när jag ändå är i köpartagen, hoho. Vilket just påminner mig om att jag inte har beställt svindlande höjder ännu, vafan då. Bra minne!

Nu får vi se om jag känner för att pilla i photoshop, eller om jag bara ser på tv.

Kommentarer
Postat av: cykeöåumå

nu stava visst pumpen illa idag, men varit sjuk hela veckan så,

men ska du köpa så många böevker s e du ju nästan rik å borde ha råd med dendär kameran :P

så när ska du läsa gonattsaga för mig då så jag sluta hoppa runt i din säng?

2009-02-25 @ 23:27:04
Postat av: Lotta

Hahah kommer i håg när du läste dom där böckerna.. :-D Vad blev det för bok då? :)

2009-02-26 @ 07:55:29
Postat av: Nilla

Oj fan, plusgrader, det var inte illa pinkat :P Vi har inte det ännu :) Länge leve vintern! :D

2009-02-26 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0