Snö?!

Nu får det fanimej sluta snöa alltså! För bara ca 1 timme sen sken solen, men så börjar det snöa igen! Jag hatar snö!
Eh, iaf. Idag har jag tänkt städa, dammsuga, dammtorka och sådant skoj. YEAH!
Imorse vaknade jag av att det var nån ovanför mig eller Emma som sopade sin balkong. Och det lät förjävligt när människan slog kvasten mot räcket där kring 8 tiden. Jag är inte säker, men jag tror att jag hörde Emma gå ut och klaga på människan, haha. 
Gamla människor alltså, dom klagar på ungdommarna när dom själv är jävligt duktiga på att leva om och INTE följa "reglerna". Dom får ju inte sopa ner snö eller något annat från balkongen, inte heller damma mattorna. All smuts/snö landar ju liksom på våra altaner. Men nog fan gör dom det ändå. Suck.

Nu ska jag ta tag i städandet och sen höra om Sofia och Tindra vill ha lite sällskap.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha, tyckte först att det stod "ovanpå mig", och började funderade vad du haft för dig kvällen innan egentligen.. ;)

2009-02-10 @ 09:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0