Slow dancing in a burning room

Idag har vi vart till storheden, fast på H&M, Ö&B och Willys istället för ICA, Rusta och dom ställena.
Det var nice, både jag och Sofia hittade lite grejs på Ö&B. Åh, jag är så sjukt sugen på att göra om i lägenheten. Mest av allt vill jag tapetsera om, skaffa en sängram, en ny soffa, ett barbord, barstolar och en massa annat, det är bara synd att man inte har pengarna till det.  Igår inhandlade jag ett par nya solglasögon från Tradera och idag ett läderarmband från samma ställe, bilder kommer när jag fått hem sakerna. Nu ska jag göra något annat som inte är värt att berätta om.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Oo, nice! :D Väntar på bilderna! :)

2009-04-07 @ 21:01:21
Postat av: Nilla

Förresten, har du kikat något på fyndhörnan på IKEA? Vet att det finns fina byråer och sängbord där.. Eller, har iallafall.. :)

2009-04-07 @ 21:02:46
Postat av: Nilla

Förresten, har du kikat något på fyndhörnan på IKEA? Vet att det finns fina byråer och sängbord där.. Eller, har iallafall.. :) Men det finns fina grejjer där jämt! :)

2009-04-07 @ 21:03:52
Postat av: Nilla

Nä, vad kul! :) Alltid roligt när man gör om :D Hmm.. Tapeter är alltid svårt, det finns så mycket fint i olika färger och mönster! :) Men, en vägg med mönstrad tapet och resten i enfärgat är alltid snyggt (ger mer liv, typ, och rummet ser större ut)! :) Hmm.. Sen finns det ju 3.000.000 andra alternativ :P På nätet brukar det finnas bra med tips, har kollat för ett tag sen och hittade en massa fint! :) Fast annars är det ju kul också att gå in på färghandlar och kolla runt också och plåga expediten :D

2009-04-08 @ 10:52:34
Postat av: mamma

Mira föder nu......få se hur många det blev denna gång!!!

Kramisar!

2009-04-09 @ 08:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0