My heart’s crippled by the vein that I keep on closing

Jag har verkligen inte ork till något överdrivet ansträngande, känner mig lite off av någon konstig anledning.
Idag har jag iaf pillat på designen (headern iaf) under tiden pappa har meckat med nätet här.
För en gångs skull blev jag faktiskt jävligt nöjd!
Vi har iaf bara vart här hemma och hos farmor och farfar några kvällar, mormor o morfar också en sväng.

Jag har också plockat blåbär med anna och anton i skogen just här bakom huset, vi vart lite sugna på blåbärspaj, så vad gör man inte?
Dock så är det en björnjävel där just nu och härjar omkring. Vi lär ju inte gå dit nån fler gång, förrän det är björnfritt.

Köket är nästan klart här hos mamma och pappa, har lovat mor min att ta kort på det o lägga upp bilderna.
Får ta o göra det imorrn.

Nilla, jag ska svara på ditt sms, jag lovar. Men jag ska inte hem på ett tag ännu, så vi hinner!

Nu ska jag se på tv, eller sitta här och glo.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Okej, inge fara! :) Bra att veta att du lever iallafall! :P

2008-09-10 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0