Internet abstinens is the shit.

Att vara utan internet  S U G E R  alltså.
Glocalnet har lyckats göra en flytt (?) på internet här hos mamma och pappa, från det här huset TILL det här huset (fan vad lyckat), så pappa har lånat Stigs mobila bredband under tiden han fixar datorerna åt honom. Det går så sakta så jag hinner typ göra 100 saker under tiden det laddar (håhå här tar vi i) en sida. Förhoppningsvis kommer bredbandet tillbaka på måndag. Hoppas kan man ju.
Det värsta är att det fan inte finns ngt att göra här om dagarna. Tv'n suger fett, det är kallt ute plus att alla löv är borta nu, så fota går inte heller. Single Player har aldrig vart så tråkigt som nu. Och jag har förbannat ont i höger axel igen.

Nu ska jag se på tv. Håhå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vem tror du jag har pratat med? Inte så svårt att räkna ut broor :P

Ja men jag kommer ju på torsdag :D haha

Postat av: Alina

Hejhopp! Har du någon favoritpizza? :)

2008-10-11 @ 17:39:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: elli

Men det är ju fruktansvärt synd om dej. Fast iof om du hinner göra 100 saker mellan "laddningarn" så har du ju aktiviteter som heter duga. Hehe!!!

2008-10-12 @ 09:38:39
Postat av: Sofia

Ja men C såklart....

Bra de ska du veta ;P

2008-10-12 @ 18:03:06
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0