KALLA DAGAR OCH NÄTTER

Så var det söndag kväll igeeen. Veckorna går så sjukt fort numera. Sofia har hängt med mig hela helgen också, o det har vart nice!
Jag vet inte hur mkt julmust vi har druckit den här helgen, men mkt är det! I fredags var Sofia dödstrött och somna före 23 i soffan och igår var det min tur att somna tidigt, dock inte i soffan. 
Vi försökte skruva ihop hennes köksbord i fredags, men det gick ju inte... Vi hade gjort fel (tydligen) fick vi veta idag.
Och idag har vi packat upp porslin och monterat skötbordet. Najs najs.

Ikväll har jag faktiskt tänkt lägga mig "tidigt"... Fundera lite på vad jag ska handla för mat. Och jaa, somna ifrån tv'n.
Vet dock inte om jag ska somna ifrån Dude where's my car eller hemsökta hus. Snacka om i-landsproblem eller vad.

G'natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi kommer nog på lördeg igen!!!

Kramisar!

2008-11-17 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0