Memory Lane

Jo asså, vi kör på då...

"Ska vi ta dom bakom busskuren o sparka ner dom jävlarna?"
Haha, vi visste ju iaf hur vi skulle roa oss på den tiden


I'm loving this:




Update 00.32:
Alltså. Jag kollade igenom lite bilder på datorn nyss från förra sommaren osv, gissa hur många bilder jag har tagit på landskap, blommor osv?
En endaste bild.
Exakt vad gjorde jag förra sommaren som gjorde att jag inte ens ville ta med kameran ut? Hoppas det är bra väder imorrn (läs idag) så jag kan ta med kameran på en promenad. Eller cykeltur, w/e.
Iaf, snabb uppdatering:
Spelade med Jocke, gick ut till Sofia och Emma + Tindra, drog "raggen" med Christoffers bil så Tindra skulle få sova lite.
Sen for vi på Donken o köpte McFlurry. Och nu sitter jag här. Helt ensam. Och gör i princip samma sak som varje kväll; lyssnar på musik, kollar runt på bloggkoll, och skriver sådanahär helt ointressanta inlägg.
Minns ni Pain - Shut your mouth?

God natt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi var så tuffa på den tiden. ;-) asg. Jag älskar dina bilder så tycker att du ska ta med kameran och ge dig ut på äventyr och lägga upp lite nya fräscha bilder! :-)

2008-06-14 @ 10:13:17
Postat av: Mamma

Gå nu ut och fota, så vi får se lite sommar bilder!!

Eller kanske du ska komma hem och fota?

Kramisar!

2008-06-14 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0