12:05

Idag är det fanimej dags för storstädning, men det är okej... Jag gillar o städa, det är vad jag intalar mig själv iaf.
Hade tänkt ta tag i sådant som jag aldrig tar tag i, dvs rensa i stora garderoben. Jag har så sjukt mkt skrot så det är sjukt (höhö).
Först ut är dammsugning, det syns verkligen att jag har en katt som släpper kopiöst mycket hår. Är det någon som har något tips på vad man kan göra åt det? Det hjälper liksom inte o borsta honom, han släpper precis lika mycket hår ändå. Det är liksom inte småa mängder katthår. Ligger han på soffan ett tag så är ena delen av soffan vit. Linfrö-olja har jag hört ska funka, men jag är tveksam på om det kommer hjälpa hans hårsläpp. Alla tips är välkomna för jag blir snart tokig av o dammsuga var och varannan dag.

Nej, städa var det.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Kissen, möt rakapparaten! :D Haha.. Nej, nu ska jag vara snäll :)

2008-12-09 @ 14:55:02
Postat av: Nilla

Joo, vi hittade lite julklappar faktiskt :) Och jo, vädret där är alltid slask verkar det som.. Det slår aldrig fel att det är slask när jag är där iallafall.. :P Heh, "skitbra tajming" med magsjuka.. Är det bara jag som märkte det roliga? Nå, men hoppas att du mår bättre nu :)

2008-12-09 @ 14:57:41
Postat av: Nilla

Aha :) Vi har också snö och kallt här. Mysigt :) Okej, men det är ju bra att det utvecklar sig till det bättre nu :D

2008-12-09 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0