Supermassive black hole

Uscha, inatt har jag sovit ca 4 timmar. Råkade fastna i boken och var jätte, jättetrött när jag hade läst klart ett kapitel, men såfort jag lägger mig till rätta och stänger ögonen så blir jag pigg. Helt jäkla sjukt. Så jag får i princip kämpa för att somna, sen när väckarklockan ringer så känns det som att jag just har somnat. Huhu.

Iaf, klockan ringde 7 imorse. Anledningen? Jo, "att välja rätt jobb" information. Jag trodde vi skulle vara en stor grupp som skulle prata om olika saker osv. Men neeeheeej då. Vi var 2st. Det brukar vanligtsvis vara en grupp på 12 pers, men jag antar att 10st "glömde" bort det. Höhö. Nåja, vi fick göra ett intressetest och sen prata om våra resultat på det. Inte speciellt givande. Ska tillbaka dit nästa torsdag. Yay.

Nu ska jag dricka lite mera kaffe och nöta muse ett tag. Hoi.

Kommentarer
Postat av: Arandur

Bra Blogg :)

Vad sägs om att följa varandras på bloglovin?

Postat av: elli

Sicken dag du haft!!!!

2009-01-24 @ 12:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0