rubrik

Jag känner mig ganska så, hm inte nedstämd eller deppad. Mer off på något sätt och jag gillar inte läget.
Jag sover dåligt om nätterna, det hjälper inte o läsa eller något. Jag vrider o vänder på mig hela nätterna, somnar en stund o vaknar sedan o kan inte somna om. När jag väl somnar om så är klockan på tok för mkt för att man ska känna sig utvilad när man vaknar. Blir det inte bättre så vet jag inte vad jag gör.

För övrigt ska jag snart möta Sofia och Tindra för att äta middag hos dom, sen måste jag verkligen hem o städa. Känner inte för o städa imorgon, inte idag heller för den delen.
Snart har jag läst ut "Ljudet av ditt hjärta", mer än halva boken and it kills me. Måste vänta jättelänge (nåja, en månad) på att nästa bok (översatt) ska komma ut. Blä.

Höll nästan på o glömma: Lotta, jag skulle kommentera tillbaka åt dig. Men har inte ditt nya lösen till din blogg, så du vet!

Kommentarer
Postat av: Lotta

I know, tänkte ge det på msn, men vi får ta det nästa gång då. :-)

2009-01-17 @ 15:40:08
Postat av: elli

Ljudet av ditt hjärta vad är det för typ av bok???

Hoppas du snart är på ON!!!

2009-01-18 @ 12:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0