Never think

Så var det lördag igen. Vanligtsvis skulle jag skriva att den här veckan har gått fort, men det har den ju inte.
Veckan har varit varvad med möten i stan och handling på storheden, och lite sömn. Det tär lite på en.
Nästa helg kommer mest troligt mamma o pappa hit, hoppas jag iaf!

Pff, jag har ingen mjölk här hemma så jag kan inte dricka kaffe, utan måste dricka juice istället, huhu.
Ska försöka hitta motivationen till o gå till ica och köpa hem lite mjölk såfort jag har piggnat till. Eh nej, jag har inte sovit fram tills nu, även om det hade vart nice.

Nåja, ska väl göra mig i ordning för ica, sen pilla lite på en design. Hoi.


Kommentarer
Postat av: elli

Hur många mil har du till ica afärren!!!! Hahah!!!

2009-01-25 @ 10:17:33
Postat av: Nilla

Men vad fan... Google is not my friend isåfall, för inte kom det upp sådant för mig! Född med otur, som vanligt. :P Aha.. Vad tråkigt.. Jag fick bra kvalité när jag dunkade hem filmen. :D Men Å! Jag vill ju också läsa dom! Fan, att det ska ta sådan tid att skicka lite böcker från England! :/

2009-01-25 @ 15:17:04
Postat av: Nilla

Ja, det var det :) Fast jag hann ju beställa... Nå, det stod "normal leveranstid är inom 40 dagar"! Så vi får ju se... Man kanske har dom lagomt till jul. :P

2009-01-25 @ 19:55:19
Postat av: Nilla

Ja, det var det :) Fast jag hann ju beställa... Nå, det stod "normal leveranstid är inom 40 dagar"! Så vi får ju se... Man kanske har dom lagomt till jul. :P

2009-01-25 @ 19:55:20
Postat av: Mamma

Har feber och magsjuka!!!!

Va fin min blogg blev!

Kramisar!

2009-01-26 @ 10:45:50
Postat av: Lotta

lite seg med uppdateringarna kanske.,. ;)

2009-01-26 @ 14:23:50
Postat av: Nilla

Hehe! Ja, det tycker jag med... :/

Hah! :D Jo, jag vet att ett antal olika sidor hade den boxen till försäljning, men då när jag skulle beställa den så hade dom inte hemma den eller så var det beställningsvara. Och en del hade dyrare priser också... Jag + tur = existerar icke.

Btw, New Moon har premiär på bio den 20/11 i år! :D Me so happy, fast långt är det ju kvar tills dess. Hinner läsa ut böckerna iallafall! :P

2009-01-27 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0