13:43

Alltså, jag kanske borde komma på bättre rubriker än klockslag.
Idag blir det nog lite fotografering här i lägenheten med Anna, dock har inte ungen behagat vakna ännu. Kan ha ngt o göra med att vi la oss före 4 inatt .
Anna somnade först vid 22 tiden, vaknade före 3 och jag satt och bråkade med datorn den tiden.

Nu har det julröda försvunnit från bloggen och blivit ersatt med en bakgrund, dock får snön vara kvar ett tag till. Det är ju trots allt vinter nu.
Igår på rusta hittade jag en jättefin "tub" med en ljusslinga i för ca 30kr (billigt är najs!), men såklart ska det ju bli glapp i den så några ljus lyser inte. Nästa steg med lägenheten blir att tapetsera om. Känns som att det är dags för det nu när jag snart har bott här i 3 år. Just lite less på dom här fula ljusblå/ljuslila tapeterna. Får se vad det blir. En fondvägg ska jag iaf ha.

Äsch, nog med skitsnack, nu ska jag ta en dusch och sen väcka Anna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0