01:23

Jag funderar på att låsa min blogg helt o hållet, eller byta. Byta kommer jag göra så småningom, när vet jag dock inte.
Antagligen är det bara något jag känner för att göra, som jag mest troligt inte kommer känna för imorgon, men vem vet. Jag har lärt mig att inte agera när man är arg eller besviken. Det kanske låter klyschigt, men det har i längden gjort mig till en bättre person, det är iaf vad jag själv vill tro. Jag har slutat bli upprörd och irriterad av småsaker - det är ändå inte värt det, när jag kan lägga ner den energin på något annat istället.

Nog med djupa funderingar och tankar, sängen väntar för imorgon är det handling på storheden som gäller. God natt.


Kommentarer
Postat av: elli

Min fråga!!! Blev det nåt inköp av en mössa eller inte!!!

2009-01-11 @ 11:55:13
Postat av: Lotta

Tycker icke du ska byta blogg, tycker din är så fin.. :-) Dock har jag vissa protester mot att du uppdaterar så sällan. ;-D

2009-01-11 @ 14:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0