00:44

Hej 2009.
Nyår firades med Sofia, Tindra och Anna. Vi åt god mat och hade skoj, och självklart kollade vi på raketerna som dom pangade upp här i gammelstan. Vi drack även en "grogg" på pepino och fruktsoda när Tindra hade lagt sig för kvällen.
Först idag har jag tagit mig själv i kragen och installerat resten av sakerna på datorn, samt uppdaterat skiten, så nu funkar den som vanligt igen. Äntligen.

I måndags lyckades jag även spendera hela presentkortet på IKEA. Det blev en matta, (som först kostade 99:-, men såklart kostade den 179:- när jag skulle köpa den) ett nytt vardagsrumsbord och ett par svarta gardiner. Lite handdukar till badrummet och 6st glas. Nahaaajs.

Dom senaste 3 dagarna har jag och Anna nött filmer som f-n alltså, mest dåliga filmer, men ändå. I brist på annat, liksom. Nej, nu ska Anna få pilla lite dator innan jag installerar PS igen och laddar in bilderna från kameran.
God fortsättning.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Aha.. Det var då typiskt :/ Jag var på Tag själv-lagret hela dagen...

2009-01-03 @ 08:13:32
Postat av: Nilla

Aha.. Det var då typiskt :/ Jag var på Tag själv-lagret hela dagen...

2009-01-03 @ 08:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0