Freitag

Kan inte nån bara ge mig typ 4-5000kr?
Jag vill verkligen köpa mig en ny kamera, och har äntligen hittat en "billig" liten leksak som jag verkligen vill ha.
Ge. Mig. Nu.

Annars då?
Fyllt tårtan som vi ska ha med oss till farmor o farfar ikväll. Nyst sisådär 1000ggr (okej, kanske inte), lekt med
Albin så jag har fullt med sår på höger hand, skitfint! Hrm.

Förhoppningsvis blir det lite party imorrn, nice as always.
Nu ska jag fortsätta bråka med last.fm och förstå varför den hänger sig så ofta som den gör, sen middag hos farmor o farfar.

Bon voyage.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ciao Bella! Läget? :D

2008-09-13 @ 21:18:00
Postat av: elli

Jaha och vem är Albin då????

2008-09-14 @ 08:45:35
Postat av: Kajsa

Vinner jag pengar så skall du få en!!!

2008-09-15 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0