TISDAG

Jag hatar verkligen rubriker.

Idag är det då tisdag (uppenbarligen) och jag är fortfarande förkyld. Jag har ett sjukt fotosug, men har ingen aning om vad jag skulle fota isf. Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Jag ser tillbaka på gamla inlägg då jag faktiskt skrev något intressant, berättade saker, var fyndig och "rolig". Vad har hänt? Har jag för stora förhoppningar på mig själv? Jag har en förmåga att bygga upp något i skallen och sen skiter det sig. Det blir blankt. Connection Interrupted liksom.

Jag har en massa tankar och funderingar som tynger mig så det gör ont ibland. Speciellt när jag lägger mig för kvällen/natten, då smyger dom sig på och gnager som fan inom mig. Jag känner mig orolig, men för vad vet jag inte. Pengar? Livet? Vänskapen/släkten? Jag vet helt ärligt inte. Det finns så mkt som jag skulle vilja skriva av mig om, men jag gör det inte, hur mkt jag än försöker. Jag oroar mig nog bara i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0