NATTLIGT

Oj vad mkt klockan har hunnit bli, men råkade fastna i photoshop . Har pillat lite (läs mkt) på en ny design som jag verkligen diggar. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag byta efter ett tag. Juldesignen går väl sådär känns det som. Just lite plottrig blir den, kanske skiter i det. Men OM jag gör den, så kommer jag gå tillbaka till den jag pillar på nu. Definitivt. Den jag gjort nu inatt är mer stilren än dom flesta jag har haft, den känns också lite mer seriös. Slänger nog upp den imorrn.

Nu ska jag sova, för imorrn blir det en storstädning i lägenheten. Känns som att det behövs nu.
Snacka om snöstorm just nu... Lite som heinz ketchup - först kommer inget, sen kommer allt. Fast med snö då. Höhö.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha festligt sagt där då ;P

Men snö kan ju alltid vara bra, bara att du dra ut och leker nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0