LISTOR

I brist på annat hittade jag några "listor".. Vi gillar listor.

Om mig


Vad heter du?
Karolina
Vart bor du? Lägenhet
Trivs du där? Ja, guess so.
Brukar du läsa horoskop? Ibland.
Har du körkort? Nä, men skulle vara najs o ha.
Favoritdjur? Alla djur egentligen, men katt då.
Vad brukar du spendera pengarna på? Mat! Och onödiga saker ibland.
Festar du? Ja, men inte så ofta...
Brukar du bli för full? Nej, men det har hänt en endaste gång. Aldrig mer.
Antal kuddar i sängen? 3.
Kan du baka bullar? Haha, nej. Sofia sköter den delen.
Bläck eller blyerts? Blyerts.
McDonald's eller Burger King? Max?
Är du allergisk mot något? Hm... mjölk ibland.
Äger du ett busskort? Nope.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Röd.


Hur ser du ut idag?
Sliten.
Nästa mål i ditt liv? Uhh, vet inte?
Vad såg du senast på tv? Hemsökta hus.
Hur svarar du i mobilen? "YALLOW!"
Vem ringde dig senast? Anton.
Vad sa den som ringde? Vet inte, det var sofia som svarade i tfn hos mig.
Antal timmar sömn inatt? Typ... 7h?
Sov du ensam? Nix, Saga våldgästade sängen.


Senaste person som


Sov i din säng?
Ingen aning.
Såg dig gråta? Ingen.
Fick dig att gråta? Hm...
Du gick på bio med? Sofia, Christoffer, Jonna och Kim (herrehud vad längesen ändå)
Du gick på stan med? Sofia
Skällde på dig? Ingen.
Skickade ett e-mail till dig? Gratisbio.


Har du någonsin


Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Eh, ja?
Bråkat med ditt husdjur? Haha, Saga jävlas varje dag.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej.
Tar du droger? Nix.
Vad är du mest rädd för? Förlora alla nära och kära.
Vilka kläder sover du i? typ... hm, linne.
Vart vill du gifta dig? Dunno.
Vad hatar du verkligen? Lögner, lögner och åter lögner.
Har du varit kär? Yeah.
Kör du bil? Ah, säkert utan körkort. Doh.
Har du ett jobb? Najj.
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja, men inte överdrivet många. Men skönt att vara själv ibland.
Är du ett hälsofreak? Nej. Man lever bara en gång.


Stuff


Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Gissa en gång, haha.
Är du ensam nu? Nä, Saga ligger på tv'n.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? För det mesta nån reklam-låt.
Vill du gifta dig? Jag vet inte.
Vill du ha barn? Säkert...


De senaste 48 timmarna


Gråtit?
Aa, när jag nös. Kanske inte räknas som riktig gråt...
Köpt någonting? Hm, mjölk och ketchup samt multi-juice.
Varit sjuk? Jo, är småförkyld.
Sjungit? Yes, för kattfan.
Sagt "jag älskar dig"? Nope.
Träffat nån ny person? Nej.
Saknat någon? Jao.
Kramat någon? Ja, mamma och anton.
Kysst någon? Nej.
Haft sex med någon? Eh, va?


Senaste


Låt du hörde?
Haha, musiken till Dr.90210
Film du såg? Den vi började se på igår räknas inte, för såg inte klart den. Men Cube och Cube2 - Hypercube
Sak du stal? Öhm.
Människa du slog? Ingen.
Stora bussresan? För längesen för att komma ihåg.


Första


Första bästa kompis?
Jag vet inte?
Första jobb? Kioskjobb på en strand - sommarjobb.
Första begravning? Minns inte.. Antagligen när jag var liten, tror jag?
Första piercing/tatuering? Labret när jag fyllde 18 och tatuering i våras.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Det var den också ^^ Hehe... Aha, men inte kan man i första taget bli leds på smörgåstårta heller. :P

2008-11-10 @ 18:16:35
Postat av: Nilla

Äsch, smådetaljer ;)

2008-11-12 @ 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0