IF I HAD MY OWN WORLD

Alla som tycker att min mor ska uppdatera räcker upp en hand. Jag räcker upp en hand åt Sofia också.
Happ, nu sitter jag här igen mitt i natta, ungefär som vanligt. Nej, men har väntat på att Shark ska börja, sen har jag spelat lite också... Smart o börja skriva när det just har börjat också. Smaaart.

Imorrn ska jag och Sofia till storheden på morgonkvisten för att småhandla lite. Sofia skulle kolla på en elvisp o så...
Själv ska jag definitivt köpa en julmugg på Ö&B. Och finns dom inte kvar så blir jag väldigt upprörd, blev dödskär i en, så jag SKA ha den. Eller två. 10kr styck är billigt. Bra skit.

Nu blir det bingen, kanske lite bättre uppdatering i veckan. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: mamma

Uppdatering kommer så småningom!!!!!

2008-11-19 @ 06:54:15
Postat av: Nilla

Haha! Achmed är bäst :P

2008-11-20 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0