HOW YOU DOIN'?

Uh, vad mkt klockan har blivit igen. Men idag, precis som igår har det vart en väldigt produktiv dag. Igår handlade jag hem ganska mkt mat o sånt. Och idag har jag julpyntat. Jag kunde inte hålla mig .
Strykte gardinerna och hängde upp dom, tagit fram glittret och satt upp det också. Ah, mamma du kommer inte tro dina ögon när du ser hur pyntat det är. Kanske fotar imorrn på dagen, eller kvällen .

Just nu sitter (läs ligger) Sofia i soffan och ser på nån skjuta-pang-pang film, med katten brevid sig...
Imorgon ska vi nog julpynta hos henne. Naaahaaajs!
Har också hittat ett snö script till bloggen, som jag slänger in imorrn, mest troligt. Blir nog inte mer julpyntat än så på bloggen, tyvärr. Nä, nu ska jag göra som indianerna - se på tv med lillasyster.


Kommentarer
Postat av: mamma

Så du föll in på pyntandets bana ändå!!!!!

Det blev säkert fint!

2008-12-01 @ 07:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0