FÖRKYLNING FRÅN HELVETET

Nåja, inte riktigt men nästan.
Woop, såg på deviantart att jag blivit länkad i en nyhetsartikel, kul som fan tycker jag!
Nog för att det kanske "bara" var en gammal bild på Sofias öga (se bild längre ner), och att jag kanske inte är så jättenöjd med den, men ändå skoj att folk uppskattar den.

Idag är det fredag, så jag lär väl dammsuga o sånt skoj senare idag, för imorrn kommer la familia förbi. Alltid roligt!
Nu ska jag dricka upp kaffet, klä på mig och sedan traska över till Sofia. Kameran får också följa med.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

har du fotoat ögat eller? Om det är du, vad har du för kamera? Kommer du ihåg att du ska få en kamera av mej då jag vinner min miljon?

2008-11-21 @ 15:13:41
Postat av: bella

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0