Sunday

Veckan och helgens plus och minus.

Plus
+ Mamma, pappa och Anton var här igår. (Lycka)
+ Har vart helt OK väder.(Värt)
+ Hela veckan i överlag har också vart helt OK.(också värt)
+ Musik.
+ Foto (älska)

Minus
- För lite sömn. (Snälla sluta leva om på nätterna; så jävla roligt är det inte o ligga vaken till 2 av massa störande ljud. Speciellt inte när du själv kräver att man ska vara tyst när du ska - tillexempel - jobba dagen efter. Kommer helt enkelt göra som så att jag inte tänker vara tyst när jag kliver upp på morgonen längre och ni ligger o sover till, mja låt oss säga 14-15 tiden. Anledningen till att jag inte säger till ngt mera är att det ändå inte blir ngn bättring på den fronten. Men du vet själv att det brukar ta jäkligt lång tid innan jag blir less/förbannad, men nu är det inte långt ifrån.)
- Lögner. (Mmh, du tror inte jag fattar eller? Fortsätt du spela ditt lilla spel, för jag ser ändå igenom det.)
- Folk som talar om saker för mig som jag redan visste. (Jag vet, jag vet, jag vet. Jag är inte född igår. Dessutom var det jag som tala om det för dig. Så försök inte lära mig saker jag mest troligt redan vet mer om än vad du gör.)


Yeah, anledning till detta inlägg är för att jag är för snäll (eller feg, w/e) för att säga sådana här saker (minus grejerna) rätt upp i ansiktet på folk.
Anyway... Regn idag, blandat med lite solsken, blandat med ännu mera regn. Lovely huh?
Nä, nu ska jag göra nån nytta, typ spela.

Kommentarer
Postat av: sylvén

nej det är klart, men med bra fotograf och bra prylar blir det bra koret ju

Postat av: Nilla

Haha :)

2008-05-11 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0