Söndag ännu en gång

Snart ska vi börja bege oss hem tror jag.
Det första jag ska göra när vi kommer hem (jag o katten) är o ta en dusch. För övrigt så är vädret asdåligt här, snö och regn om vartannat. Nåja, snön stannar ju iaf inte kvar
Annas konfirmation gick hur fort som helst, mina skor höll på att döda mina fötter och det var kallt ute. Men som sagt, snabbt gick det.
Lördagen var också trevlig, full rulle i huset hela dagen. Superskoj.
Nåja, ska ladda in lite bilder från helgen så fort jag är hemma igen.

Until then...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skorna visst gammelmormor!!!!

Saknar er redan!!!

Puss och karam!

2008-05-18 @ 16:56:03
Postat av: Sofia

Broor saknar dig :P

Hahah var så längesen sist :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0