Lördag

Yes, nu har jag gjort det!
Jag har dammsugit. Och gudarna ska veta att det behövdes. Dock kommer det se lika förjävligt ut om nån dag igen.
Jag tippar på imorrn.
Och anledningen till det är att min alldeles underbara, lilla, söta kattjävel släpper så djävulskt mkt hår. Raka maybe?
Nu har jag ska jag bara skura och dammtorka. Ähum, om jag orkar vill säga. But hey, jag har hela helgen på mig!
Jag måste iaf gå och slänga sopor idag, rensade ut lite grejs.

Sen hade jag även tänkt tvätta... Men det gör jag nog imorrn. Tror jag.

Jag går även och funderar på om jag ska möblera om här lite. Dock känns det asjobbigt o börja med det. Och det är inte det lättaste heller. För min lägenhet är avlång. Ja, inte köket och toaletten då. Men själva sov/vardagsrummet är det. Jag har iaf en bild av hur det skulle kunna se ut. Nåja, vi får ju se.

Två jävligt bra låtar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Najs så du fick det gjort iaf :P

Ja men då är de bara att du börjar möblera då ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0