Isthé och ny design + nya plattformen

Ångrar mig lite att jag bytte till den nya plattformen. Jobbigare o logga in när man ska skriva ett nytt inlägg, jobbigare o göra ny design eftersom det inte går att förhandsgranska, endast spara och sen se hur designen blir. När man loggar in så måste man gå genom publishme.se, varför bytte jag?

Sitter o dricker lite isthé som svalkar ganska bra, smak av citron. Köpte även mango

Nu såg jag en annan sak i skrivandets stund. Mina smileys är inte sparade när man klickar på bildikonen. Men äldre bilder än det är sparat. Vafan.

Min nya design är inte helt klar ännu, men en liten sneak peak ska ni allt få!

Är inte riktigt hundra på om jag gillar den eller inte. Teckensnittet på headern gillar jag absolut inte men får väl söka upp något finare. En annan sak jag har märkt är att min skärm måste vara felinställd. För designen ser inte likadan ut hos Sofia som hos mig. Fan, fan, fan.

Och sist, men inte minst - En idolbild på mig. Jääävlar vad snygg jag är. Hrm.


Kommentarer
Postat av: Lotta

För det första; skitsnygg bild på dig! som alltid.. :-D Och för mig när jag är på din sida så är dina länkar och arkivet efter alla inägg, längst ner, om du förstår vad jag menar..?

Postat av: Nilla

Jo, koderna är skönt att slippa. Men är det inte lättare då att spamma?:/

Aha.. Okej :) När kommer den upp? :)

Jasså.. Så man kan välja om man vill flytta eller inte, då? För jag vill inte :)

Btw, snyggt foto på dig med solisarna! Nu är det bara din coola eyeshadow som vi väntar på att få se. :)

2008-05-04 @ 16:38:23
Postat av: Nilla

Okej, nu tänkte jag förklara mitt hår... Underhåret är mörkbrunt och överhåret är av en ljusare brun (men inte ljusbrun, hajjar du? :P). En snygg kontrast, alltså. Och så har jag, typ, sattit mörkt runt vid luggen och så.. Så när man sätter luggen bakåt så blir det mörkt på det ljusare. :D Vet inte om du blev så mycket klokare, men.. :P

2008-05-04 @ 16:42:04
Postat av: Mamma

Nog e du snygg gumman, som din mamma då?

På vår dator ser bloggen bra ut!

2008-05-04 @ 19:10:56
Postat av: Sofia

Najs bild broor som alltid ;P

Vart du nå blöt igår?? :D Jag såg typ ut som en blöt hund när jag kom hem :DD hahah

2008-05-05 @ 08:34:24
URL: http://deeya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0