Huvudvärk

Vaknade imorse med värsta rycket. Idag var sista dagen att maila in cv/personligt brev åt min handläggare på AF.
Självklart så har ju inte Karolina gjort det tidigare, utan gör det i sista minuten.
Eller ja, om nu kl 8 räknas som sista minuten.

Och nu har världens huvudvärk smugit sig på, skallen värker och kaffet hjälper inte. Inte huvudvärkstabletterna heller. Trots att jag har legat i sängen sen efter 8.
Jag som kände för att pilla på designen, möjligtsvis cykla till Sofia, städa (asmkt sand i hallen av ngn anledning) och slänga sopor. Men neeeeheeeej dåååå, verkar inte bli ngt med det.

En annan sak jag undrar; Ska jag ha menyn på höger eller vänster sida på nya designen?


Mamma: Kommer den här blomman växa hos er i år igen?

Kommentarer
Postat av: Lotta

till höger tycker jag! :-)

Postat av: Nilla

Vänster! :D

2008-05-05 @ 20:38:11
Postat av: Nilla

Vilket sammanträffande! :) Jo, precis min tanke, så kan man alltid göra :D

Jo, visst är den :) Lyssnar nästan för mycket på den :P

2008-05-05 @ 23:13:07
Postat av: Sofia

Hahah ojsan :D kollade inte vad jag skrev :P Klart att det ska vara farmor :DD Jo nåska du komma hit, bara du kliver upp nångång då ;))

2008-05-06 @ 09:28:07
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Jag kommer ej ihåg!

Det kan hända att det var en ettårig blomma!

Kramisar ungen min!!!!!

2008-05-06 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0